No mitä tänne nyt kirjottaisi.. Olen lenkkeillyt taas vaihteeksi, kuin hullu. Ainakin kehuja on tullut fb:ssä, kun sinne mainitsin: ''jippii 21 kilometriä kävelty tänään!'' Oikeesti ketä kiinnostaa? No silti kiitos, kiitos kehuistanne. :) Just joo, vois kirjoittaa faceen seuraavasti: perkele ei töitä löydy mistään! Ja huomenna kelaan.. Juu, ei todellakaan! Tai siis pakkohan sinne on mentävä/vietävä pari lippu lappusta.. Työttömyys, no se on perseestä koko homma. Ensinnäkin töiden hakeminen.. Okei siihen tulee semmoinen alku-innostus, ja sitten noin kahden viikon kuluttua lopahdus, sä et vaa jaksa enää lähettää yhtäkään hakemusta ja silti sä niitä vaan lähetät ja lähetät! Hyvä minä -ajatus tulee heti mieleen, kun päivässä on lähetetty yli kolmeen eri paikkaan cv:eet, ei wc:eet! Itselläni kävi semmoinen moka, että puhelimessa piti mainita cv.. Ja minä.. Minä sanoin wc.. Olin niin unen pöpperössä aamulla, etten eka oikein tajunnut mitä mä höpersin sille virkailijalle. No tästä on onneks jo vuosi aikaa, enkä ole sen koomemmin cv:tä sekoittanut wc:hen! Ei sovi erehtyä kahdesti. (Oli se kyllä NOLOA).. xD