Hellou pitkästä aikaan! Mä tein jotain todella typerää.. Kuuntelin pikkusiskoa värjäys- asioissa, jotka ovat hänen erikoisalaansa (no onhan Hän sentään parturi-kampaaja ammatiltaan) niin miksen nyt kuuntelisikin.. Itse menin sitten vähän liian pitkälle, ja onnistuin hiusvärinpoistoaineella käytännössä katsoen blondaamaan itseni perkeleen blondiksi, ja huomenna ois tarkoitus mennä stadiin näkemään kaveria (OMG MITÄ MÄ TEEN?!).. Järkytyin lopputuloksesta niin paljon, etten edes tiedä itkeäkkö vai nauraa tälle emämokalle!!! No mä oon aina halunnut kokeilla blondaamista, nyt tiedän miltä tuntuu kun brunette sanoo EI blondaamiselle.. Jos pikkusisko sais tietää tästä, nii saisin tietenkin kuulla kunniani.. Eh heh he.. No ei tässä kai mitään probleemaa vielä ole, jos kerkiin aamulla klo. 07:00 K-markettiin hakemaan minkä tahansa hiusvärin (ei blondia sentään tai mitään vaaleeta väriä), ja värjään super nopeasti, nii ehkä, just ja just saan korjattua tämän emämokani, I hope so! Pitäis ottaa tästäkin päästä kuva muistutukseksi, etten enää ikinä käytä kahta pullollista hiusvärinpoistoainetta!!! Se yksi riittää vallan mainiosti. No nyt ainakin tiedän mitä värinpoistoainetta käytän, kun haluan vaalentaa hiuksiani. Hitto, toivottavasti mä jaksan herätä aamulla k-markettiin.. Ei tällä tukalla minnekään kehtaa mennä, aiiiivan varmasti tulen häpeämään silmät päästä huomenna kassalla, kun ostan hiusvärin. Toivottavasti saan hiukset hyvin piiloon pipon alle, mä todellakin toivon ja rukoilen niin!