Mä olen 100%:sti varma siitä, että oot päästäsi sekaisin! Ei kukaan tule yli kuukauden jälkeen kinuamaan ystävyyttä takaisin varsinkaan, jos sen itse on ensimmäisenä lopettanut?! Hei haloo, mitä sä oikein luulet minusta hyötyvän? Olisinko taas pelkkä vara-ystävä, joka kuuntelee sitä samaa paskanjauhantaa??? Voisin alkaa laskemaan näitä viestejä, tai sitä miten monesti sulla pää päätti vain hajota, tai pimahdat kerta toisensa jälkeen.. Mä en halua tätä samaa asiaa käydä läpi, mutta sä teet tästä vain entistä vaikeampaa. Joten kiitos ihan vitusti, kun mun pää on taas kerran kipeä migreenistä. Tämä turha riitely saa minut väsyneemmäksi ja olokin alkaa tuntua turtuneelta. Mäkö tässä teen taas kerran väärin, kun en aijo hyväksyä lapsellista käyttäytymistäsi? No ehkä olisi paljon parempi, että alat etsimään ystäviä muualta ja jättäisit minut rauhaan, eiks niin? Ja sitten sä nimität mua ihan pimahtaneeksi.. Mutta mä en tullut kinuamaan katkenutta ystävyyttä takaisin! Aaaah, sainpas tämän tänne kirjoitettua. Ihan sama mulle, vaikka lukistikin tämän. I don't care! Ja asiasta kolmanteen, miks aspiriini ei auta? Mun pää tässä vain hajoo migreeniin.. -.-