Koko päivä on mennyt päin perseelleen.. Aamulla oli 09:30 aika hammaslääkäriin porauttamaan reikää (tai niin ainakin luulin). Mutta ei se sitten ollutkaan mikään helvetin reikä vaan paikka, mikä oli alkanut 10 vuoden jälkeen rosoilemaan. Siinä oli kuulemma jonkinlainen pinttymä-kiillevaurio mikä tulee jos on huonolaatuinen sylki tai huonosti tehty hammaspaikka.. No tässä tapauksessa se oli kumpikin! En kuunnellut sen enempää, vaan menin makuulleni. Ekaks puudutettiin koko vasenpuoli poskineen, plus kielestäkin puutui vasen puoli. Yleensä mulle annetaan 2-3 puudutuspiikkiä, mutta nyt ihmeen kaupalla selvisin 1 piikillä, siis yhdellä!!! Sitten mulle tehtiin semmoinen ikenen aukausu juttu johon käytettiin hapon kaltaista syövyttävää ainetta.. Sen tarkoitus oli kai putsata se ylimääräinen vanha paikan jättämä liima tjs.. Kun paikan poisto onnistui ja uuden paikka  oli valmis, nii mulle sanottiin että tunto palaa 45-60 minsan kuluttua takaisin. Mutta näin ei ollut kuitenkaan asianlaita, meinaa mä menin takaisin töihin ja koko vasemman puolimainen poski hampaineen oli puuduksissa yli 3 tuntia.. En pystynyt töissä edes kunnolla syömään saati puhumaan! No onneks ei tarvinnut jutella ihmisten kanssa niin paljon. Kotiin tultuani kävin nukkumaan hetkeksi ja kun heräsin niin koko sen vasemman puolimainen poski leukineen oli niin jäykkä etten ekaks saanut suutani auki. Yritin siinä sitten väkisin sitä suuta liikutella. Tuntuu kuin leuka olis jumissa liiallisen purukumi massan ansioista. Niin jos ymmärrätte, eka syö niin paljon purukumia kuin vaa pystyy pureskelemaan monen tunnin ajan ja PUM leuat on koko viikon helvetin kipeet.. Sama homma tässä, mutta mä luulen että ne kipeytyivät sen takia, kun se hammaslääkäri ronki mun hammasta ja piti väkisin mun suuta auki kaiken maailman pumpuleilla ja letkuilla ja kädelläänsä. Niin ei mikään ihme, että vasemman puolimainen leuka poskineen on helvetin kipeä! Ja nyt mulla on inhottava paine nenän ja otsalohkon kohdalla, plus vasemman puolimainen korvakin on kipee. Varmaan se just johtuukin siitä väkinäisestä suun auki pitämisestä yhtä jaksoisesti 30 minuutin ajan.. No toivotaan, että tää menee ohi meinaa tää syöminen on yhtä tuskaa, kun  leuka on niin kipeä ettei tekis mielikään koskea mihinkään kiinteään kovaan ruokaan jossa pitäisi pureskella!!! Tää päivä on ihan perseestä.. -.-