No tänään on se päivä, menen sukulaisten luokse, enää puuttuu junalippu ja suotuisa sää matkustamiseen. Mitä nyt äkkiä ikkusta ulos katsoo, niin aurinko ainakin paistaa! Sinäänsä mukavaa, koska joudun joka tapauksessa kävelemään puolikilsaa/kilsan juna-asemalle.. Ja kannettavaa kolmeksi päiväks on paljon! No ainakin olen pakannut kaiken tarvittavan, paitsi listalta puuttuu sukat?! Miten voi olla mahdollista etten löydä sukkakasastani yhtään ehjää paria? No pitänee kestää huomiseen, ku pääsee kaupungille vähän shoppailee, syömää ja leffailee hyvässä seurassa finnkinoon! Hmm.. mitä sitä pitäis mennä katsomaan? Kauhia pulma purettavaksi.. xD No ehkä mä selviydyn tästä koitoksesta! Nii ja pakkasin mukaan myös järjestelmälamerani, ku tykkään kuvailla. Tähän menessä olen niitä vaa julkaissu fb:ssä kavereiden ja sukulaisten kesken. Hmm.. vois tehdä tänne rinnakkais -blogin ja sinne vaa laittaa kuvia (eli käytännössä kuvan ja sitten kuvan selitys löytyis tästä blogista). Se kuulostaa monimutkaiselta, mutta voisi oikeesti jopa toimia! Olis kiva kuulla mitä te lukijat ajattelet kuvistani, tähän menessä oon vaa kuullut fb:ssä olleilta samoja kehuja kuten ''sulla on silmää kuvaamiseen'' tai ''vähäks sä oot hyvä''.. Aina samoja kehuja, mutta onhan niitä kiva saadakin! :) Ainakaan kukaan ei oo vielä tullut pokkana haukkumaan otoksia.. xD Hah! Mä vähän luulen ettei heillä oo vaa pokkaa tehä sitä!!! Mut runojani löytyy ihan kaikkien luettavaksi netistä: http://www.rakkausrunot.fi/runoilija.php?runid=48786 ja siltä löytyy myös naamakuvani. Ku tänne en jaksa sitä picturea lisätä. Tuolla mä oon saanut tosi paljon rakentavaa palautetta testeistäni eli lähinnä vaa runoistani, joita oon tehnyt jo 13 vuotiaasta lähtien. Ja mun runot ei oo mitään peruskauraa. En tykkää runoilla kauheasti rakkaudesta, vaa pikemminkin just surusta, masennuksesta, epäilyksista, niistä epämieluisista tunteista jne.. Kyllä sieltä iloisiakin runoja löytyy, mutta runoilen mieluummin boheemisista aiheista! Koska niille löytyy enemmän lukijoitakin.. xD Ja oon ainakin omasta mielestäni huomattavasti parempi runoilemaan haikeista aiheista, ku ilosta tai rakkaudesta! Yep, eli tämmöinen blogimerkintä tällä kertaa. Hauskaa alkanutta viikonloppua!