Tänään hampaat 1 -vuotias muhun upottaa, tekis hieman vähän kirota ääneen. En kuitenkaan töissä kehtaa. Puren hammasta yhteen, eikä siinä kaikki sitten tulee toinen puree mua reiteen. Mikä näitä lapsia riesoo? Onks niiden pakko oppia tavoille huonoille? Heti kun toinen tekee ja sitä vähän toruu, nii sitten toiset matkii.. Auts! Töistä kotiin tultua, lähdin lenkille vähän höyryjä päästelemään. Mutta hei enhän mä pääse kovin kauas, ku ulkomaalainen autoineen minut pysäyttää. Pyytää kyytiin hyppäämään, mä nostan toista kulmaa ja sanon häh, enhän mä kuule sua?! Nappikset on meinaa korvilla, ja musa soi lujalla! Lenkiltä kun suunnistan kauppaan, pihalla näen 10-12 vuotiaiden rytkelmän kasassa ja yks niistä tulee mun luokse, ja sanoo onks heittää tupakkaa tulen kera. Mä ajattelen o-ou. Ja kävelen kylmästi ohi. Melkein kaupan sisällä huudan niille, te vielä kiitätte minua kun en tarjonnu röökiä sulle ja sun frendeille. Ja myöhemmin kuulen huorittelua ja muita haukkuma-nimiä, ja sitä miks aikuiset ylipäätänsä on niin typeriä ku ei vain tarjoo röökiä tulen kera! Eli jos lapsen suusta totuus tulee, nii sittenhän mä olisin pihi huora?! Ei vittujen kevät sentään.. xD