Hyvää isänpäivää vaa kaikille iseille! Tänään kävin isukin luona systerin kanssa, ja samalla reissulla kerroin hänelle hänen synttärilahjastaan joka on neulottu tuubihuivi. Toisin deadline on vasta 16.11.2012.. Joten mulla on siihen vielä rutkasti aikaakin, kun oon jo yli puolessa välissä. Enemmän paineita odottaa se, että systeri nyt tietty haluaa sen heti kun se valmistuu, eli o-ou! Mitä mä meninkään lupailemaan?! No luvattu mikä luvattu! Ja minut tuntien, nii mähän pidän aina sanoistani kiinni. Niin kuten olinkin jo asiasta maininnut (tuubihuivini) on todellakin yli puolessa välissä, 100cm pitkä jos ihan tarkkoja ollaan ja 50cm jäjellä! Oon aika nopee kutoja. Jos miettii, että tähänkin on mennyt vaa 9 päivää! Eli joka pvä 6-8h oon kutonut töiden jälkeen.. Joo-o mulla ei näytä olevan muuta tekemistä kuin istua himassa puikkojen kera, ja tietty käydä töissä. Siihen se mun elämä rajoittuukin.. Hehheh.. Ehkä pitäis alkaa käydä enemmän ulkona, eikä istua neulomassa yli 6h sisällä! Mutta kun tää on vaa niin kivaa touhua, nii en sitten viitsi luopua hauskanpidostani.. Ja kun olenkin niin ahkera, niinpä minulta on mennyt osittain tunto oikean puolemmaisesta etusormesta. Varmaan tunto palaisi takaisin jos en rasittaisi käsiäni niin paljon neuloessa..? Jotenkin vaa outoo ettei mulla oo siinnä kunnon tuntoaistia enää.. No ei se mua sinäänsä haittaakaan, helpottaa vain neulomista! Mutta iloista joulun odotusta kaikille, tää meikä lähtee lisää kutomaan tätä tuubihuivia, jotta saisin sen ajoissa valmiiksi!!! ^^