Aamu ei mennyt nyt ihan putkeen.. Lääkärissä käynti oli yhtä helvettiä! No onneks se on nyt ohi.. Ainakin toistaiseksi. Töissä meni kiirehtien, huhhuh.. Hyvä jos sai pitää edes taukoja! Töiden jälkeen kävinkin hakemassa systerille elämyksen synttärilahjaksi. Elikkä Twilight osa kakkoseen liput (päivänäytös 16.11.2012). Niin noo, leffateatterissa, kun jonotin lippuja nii mun takana oli miesjoukko jonottamass myöskin. No.. Ne sitten hieman kiusas mua! Törkimyksiä! Eka pitää ottaa olkapäästä kiinni, otan askeleen eteenpäin ja teeskentelen etten mukamas tajunnut tilannetta. Sitten hetkeä myöhemmin joku niistä alkaa nykimään mun talvitakin huppua. Ja taas mä teeskentelen ettenkö muka huomaisi niiden kiusantekoa. Aikamoisia törkimyksiä! Aikuiset miehet! No lippujen jälkeen lähdin giganttiin hakemaan uutta läppäriä, jota olen siis himoinnut jo tovin. Eka piti ostaa semmoinen helmiäispinkin värinen, mutta päädyin vanhenhempaan malliin (halvempi sijoitus), sitä ois ollu pinkkinä mutta ne oli loppu ja niitä ei enää tilattu sinne joten tyydyin kauniiseen eleganttiseen, klassiseen kiiltävään harmaaseen. Ja tää on helmi. :)