Linnut laulaa ja aurinko paistaa. Kuviakin on tultu napsittua ihanalla järkkärilläni.<3 Ja kaikenlaista on tapahtunut. Kaulaliina- kutomis/neulomis vaihe on ohi.. Se jäi sitten tekemättä! No jos nyt mietitään tänä vuonna olen kutonut 2 huivia, aika hyvin! :) Olen tässä jo kauan aikaa miettinyt tekisinkö tänne sen kuvablogin, tämän blogin rinnalle! Tykkään kuvata! facessa on kaikki hienot kuvani, mutta ois se kiva julkaista jonnekin, esim. tänne? Mutta sitten tulee iso kysymys lähinnä itselleni, halunko että joku ventovieras kaappaa kuvani ja laittaa ne johki sivustolle kertoen, että hän olisi itse ne kuvannut!!! Näin on tapahtanut mun kavereille.. Itse en haluaisi joutua samaan tilanteeseen, mutta sitten taas kuitenkin.. Ois niin kiva näyttää ihmisille se mitä mä näen, miten luova olen esim. kuvaamisessa! No nyt mä kuvailen niin paljon, kun jaksan ja sitten ehkä joku kaunis pvä laitan ne tänne. Ehkä.. Ensin ajattelin, että pistäisin aapeliin kuvia, mutta toisaalta, en sittenkään taida, ja mitä tulee irc:hen sinne ei tuu uusia kuvia! Varmaan poistan jossain vaiheessa mun profiilin sieltä pois. Tai jos laitan kuvia sinne, nii sitten vaa päivitän naamakuvaa, en muuta! Ai niin joo, ootteko kuunnelleet Didon uutta cd:eetä? Kannattaa! Suosittelen lämpimästi! Perkeleen hyviä kappaleita, itse rakastuin koko albumiin. No tälläinen postaus tällä kertaa. Olisi niin paljon kerrottavaa, mutta liian henkilökohtaista siitä tulisi jos ne tänne kirjoittaisin.. Ei se ettenkö ole jo tänne kirjotellut henkilökohtaisia postauksia! Mutta ei siitä sen enempää. Hyvää alkanutta kevättä! :)