No niin loma on virallisesti ohi ja töitä jäljellä 3 päivää ja sitten taas viikonloppu onkin vapaata! :) Huhhuh tulee olemaan varmaan tosi kuumat paikat töissä.. xD No ei vissiin. En usko, pääsen varmaan helpolla ku on tiedossa helppo loppuviikko! Joten enköhän mä jaksa kolmea päivää raataa niska limassa tuolla?! Oma ''loma ja loma'' meni hyvin ja surkeesti. Mukavaa oli päästä viihteelle ;) mutta.. Jouduin ihan kauheesti riitelee muutamien ihmisten kanssa.. Ei mukavaa touhua ollenkaan! Yhenkin henkilön huumorintaju on ivallistan kiusaamista henkisellä tasolla, ihan oikeesti kuka tuollaista aikuisen käytöstä jaksaa kuunnella? No en ainakaan minä.. No mä sitten vähän uhkasin etten menis enää näille henkilöille koskaan enää kylään ainakaan tämän vuoden puolella.. Tietenkin pilailin vain sen tyypin kustannuksella! Mutta ihan oikeesti se tässä sitä verta nenästään kerjäsi, en minä! No ollaan tasoissa, ja kyllä menen taas sitten sinne viettämään lomani vasta ens vuoden puolella, joten tulen pitämään uhkaukseni voimassa! ;D Koska jouluisin tämä koko perhe stressaa niin paljon, että on paljon mukavampaa viettää joulu ihan muualla! Vietän jouluni, vaikka perkele yksin kun en jaksa kuunnella kauheeta huutoa kellon ympäri tai stressaantua pienistä asioista. Ja jos mä näen joulun alla ihmisiä, niin mieluummin joko ennen jouluaattoa tai sitten reilusti jouluaatosta eteenpäin! Mä haluan mukavan, hiljaisen ja ennen kaikkea rauhallisen Joulun! No onneks jouluaattoonkin on 44 päivää, jos laskin oikein.. :DD Joten siihen on vielä reilut 2kk aikaa! :)