Wuhuu.. Ou yeah! Olipas iskevä aloitus. Hmm, mitäs mä tällä kertaa kertoisin.. Tiedättekö semmoisen tunteen, kun asioilla on tapana tapahtua mutta se ''tapahtuminen'' ei sittenkään tapahdu sillä haluamalla tavallaan?! Yep, yep, just se tunne! No mulle ''luvattiin'' jossakin asiassa, että pääsen tiettyyn paikkaan, mutta sitten se paikka muuttuikin ihan joksikin muuksi. Perkeleen ärsyttävää! Mutta hei, enhän mä mitään tälle enää voi! No hyvä puoli tässä asiassa on kai se, että saan tukea vaikken haluaisi. Siis daah.. No tuopa kuulosti hyvin teinimäiseltä, ja sinä KUKA todennäköisesti luet juttujani (tietenkin oma vikani, kun julkaisen näitä tänne), niin.. Tää teksi ei aukea sinulle, eiks ookki ärsyttävää? :D

No hypätään toiseen asiaan! Värjäsin piiitkästä aikaa taas ITSE hiuksiani, vaikka LUPASIN pikkusiskolleni ETTEN TEKISI NIIN.. Hups.. Mutta näistä tuli tällä kertaa hienot/onnistuneet. En taida sittenkään olla niin surkea, kuin 4- kuukautta sitten. Pääsin vaaleanruskeasta tukasta eroon, että mä oon nero. Ja taas hupaisa lopetus.. Joo ehkei kannattaisi valvoa liian montaa yötä peräkkäin! Ja kohta tulee Taitelijoiden Yö Helsinkiin, muistaakseni 22.8. päivä. Huomenna mun asuntoon tulee todennäköisesti 3 äijää puhdistamaan ilmastointikanavia kämpästä, hmm.. Täytyy varautua itse siivoamaan heidän jälkensä! Tai ainakin frendi oli joutunut siivoamaan, kun he kävivät hänen kämpillään, (asutaan samassa taloyhtiössä). No se nähdään huomen aamulla. No tää postaus oli tällä kertaa tässä, yritän jatkossa kirjoittaa tänne enemmän päivän kuulumisia. ^^