Jippi, ai jee, hurraa! Lauantaina ostin (tai siis mulle tuotiin) askelmittari. On se kiva seurata omia askeleita, ja tästä näkee myös paljonko kaloreita polttaa kulutetun lenkin aikana! Kätevää! Jos vielä osaisin ohjelmoida tämän oikein.. Mutta mulle riittää tää askeleita mittaava ohjelma. Perjantaista nyt viime sunnuntaihin asti (eli eiliseen), niin kävelin yhteensä 28,5 kilometriä! Hyvä minä! Ja kuviakin on tultu napsittua kameran sijasta yllätys, yllätys kännykällä.. Minäpä tietenkin olin unohtanut ladata järjestyskamerani akun täyteen. Niin se sitten maalla ilmoitteli näytöllä, akku tyhjä, lataa tai vaihda. No onneks mulla on aina kännykässä akku ladattuna. Vaikka eihän tää vedä vertoja mun kameralle! Semmoinen auringonlasku kuva tuli sitten 14 kilometrin lenkillä napattua kännykällä toissapäivänä. Ihan kiva kuva siitä tuli. I like it. :)