Nyt on helpompi olo olla, vielä äsken manasin ties mitä tahansa helvettiä irti.. Edellisessä merkinnässä jossa kerroin vihaisesti sekä tympääntyneesti ystävästäni, no ihan asiasta kyllä.. Niin hän yks kaks pudotti pommin syliini, tuosta noin vain. Hän pyysi anteeksi minulta sitä miten paljon on angstannut mulle. Oli tulla ihan itku silmään, sillä en osannut edes uneksia tästä hetkestä, kun kaveri huomaa olevansa väärässä! Tää on varmaan ensimmäinen kerta moneen vuoteen, kun hän todellakin tarkoittaa sanojansa! Tässä tapauksessa pyysi minulta anteeksi. Ja eikä kovinkaan kauaa kestänyt, kun aloimme puhua mukavia asioita pitkästä aikaan, kuten siitä että häntä kiinnostaisi aloittaa uudestaa opiskelut. Ja minä lupasin auttaa häntä niin paljon kuin pystyisin. Tiedän, että on liian aikaista alkaa juhlimaan tätä onnellista tunnetta siitä, että kaverini todellakin välittää minusta mutta jo se, että sanani ovat koskettaneet häntä pintaa syvemmälle. Niin se on jo jotakin! Voin nähdä melkein nähdä miten tämä pieni siemen alkaa hitaasti itämään. Vain aika näyttää puhkeaako hän kukkaan, ja mä toivon tai no mä en ainoastaan toivo vaan mä myöskin rukoilen, että hän puhkeaa kauniiseen kukkaan ja voisi heittää murheet pois hartioiltaan! Tätä mä toivon ja rukoilen. Mun on alettava totuttelemaan hänen anteeksi pyyntöönsä johon on niin vaikea uskoa, mutta tiedän, että se on totta ja hän myöskin tarkoittaa sitä! Oon niin onnellinen tästä pienestä anteeksipyynnöstä. Hänellä ei taida olla hajuakaan tästä miten iloiseksi ja onnelliseksi hän sai minut ystävänä. :) Näin ystävyyden pitäisi toimia, että jutellaan niitä näitä ja sanotaan anteeksi jos menee liian pitkälle joissakin asioissa. Mä en oo ikinä uskonu sitä, että hän haluaisi oikeesti kokonaan kuolla pois, vaikka useasti sanookin niin, että ei tää elämä oo sitä varten jne.. Ja mä sanon aina sen angstipuheille pyh tai pah tai niin varmaan. Joskus otan ne itseeni ja se voi polttaa minut melkein loppuun, joka ei oo aina hyväks.. No hän pyysi anteeksi ja se riittää ainakin nyt tältä erää mulle! I'm happy! :)